سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رویدادهای اخیر
انتخابات شورا های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

نتایج انتخابات دومین دورۀ شورای مرکزی اعلام شد.

جوادزارعی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی شد

جمعه ۲۸ ام شهریور ماه بود که انتخابات شورا های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی برگزار شد . فرآیند انتخاب بصورت الکترونیکی در بستر اینترنت همراه با احراز هویت رأی دهندگان و نظارت هیأت موسسِ انجمن و امور فرهنگی دانشگاه انجام گرفت

طبق اساسنامۀ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اشرفی، کلیه ی اعضای تشکل (مجمع عمومی) حق رأی داشته که با اعلان عمومی در انتخابات شرکت کرده و برای ۹ کرسی شورای مرکزی و دو عضو هیئت ناظر، آراءِ خود را ثبت کرده اند

نتایج انتخابات شورای مرکزی

بدین تریب آقایان جواد زارعی ، سیدمحمدابراهیم خدائی ، حمیدرضاجهانشاهی ، سید علیرضا شاهرضایی ، امین منصوری ، علی کثیری و خانم ها راضیه زارعی ، فاطمه اسدی مؤمنی ، آرزو کوهگرد ۹ عضو منتخب شورای مرکزی دوم هستند که از این بین آقایان منصوری و کثیری عضو علی البدل می باشند.

اعضای دومین دورۀ شورای مرکزی به ترتیب میزان رآی مأخوذه :

نام و نام خانوادگی عضو منتخبنوع عضویت در شورای مرکزیرشتۀ تحصیلی
جواد زارعیعضو اصلیحقوق
سیدمحمدابراهیم خدائیعضو اصلیحقوق
راضیه زارعیعضو اصلیمشاوره
فاطمه اسدی مؤمنیعضو اصلیمهندسی معماری
حمیدرضا جهانشاهیعضو اصلیمهندسی کامپیوتر
آرزو کوهگردعضو اصلیمشاوره
سید علیرضا شاهرضاییعضو اصلیمدیریت مالی
امین منصوریعضو علی البدلفقه و حقوق اسلامی
علی کثیریعضو علی البدلحقوق

واحدها و تقسیم وظایف:

اولین جلسه شورای مرکزی دوم

در پی اعلام نتایج ، اولین جلسۀ شورای مرکزی در صبح یک شنبه ۳۰ شهریور ماه به منظور تقسیم وظایف واحدها بین اعضا تشکیل شد که طی این جلسه در ابتدا رأی گیری برای مشخص نمودن دبیر شورای مرکزی برگزار شد که نتیجتاً به انتخاب جناب آقای جواد زارعی انجامید و در ادامه خانم آرزو کوهگرد برای واحد فرهنگی-اجتماعی، خانم فاطمه اسدی مؤمنی برای واحد مالی و تدارکات و مسئول واحد خواهران ، خانم راضیه زارعی برای واحد سیاسی-عقیدتی، حمیدرضا جهانشاهی برای واحد علمی-آموزشی، سیدعلیرضا شاهرضایی برای واحد تشکیلات و پذیرش و سیدمحمدابراهیم خدائی برای واحد تبلیغات و روابط عمومی رأی اعتماد از اکثریت اعضاءِ شورای مرکزی کسب کردند و به عنوان دبیر این واحدها انتخاب گشتند . هم چنین آقای امین منصوری برای قائم مقامی واحد علمی-آموزشی و جناب آقای علی کثیری نیز به عنوان قائم مقام واحد سیاسی-عقیدتی رأی اعتماد أخذ کرده و انتخاب شدند. بنا به رویه ی شورای اول ، خانم اسدی ضمن واحد مالی و تدارکات عهده دار واحد خواهران انجمن اسلامی دانشگاه شدند.
پس از انجام فرآیند انتخابات، اعضا برنامه های سالانه را بازنگری کرده و در مورد آن شور و مشورت کردند 

نتایج انتخابات هیئت ناظر

ضمن انتخاب اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اشرفی اصفهانی دو عضوی که توسط مجمع عمومی لازم بود برای هیئت ناظر انتخاب شوند، به ترتیب خانم فاطمه حیدری و آقای مهدی شیرانی هستند که اکثریت مطلق آراء مأخوذه را در این بخش کسب کرده و از این پس در کنار دیگر اعضای هیأتِ ناظر بر شورای مرکزی نظارت خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *