سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رویدادهای اخیر

مسابقۀ پست اینستاگرامیِ اربعین

🟡 مهلت شرکت در مسابقه تا یکشنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۲۰ تمدید شد.

« #السلام_علیک_یا_ابا_عبدالله_الحسین »

برای عاشقان حسینی و اندوه قلب‌های #جاماندگان:
#انجمن_اسلامی_مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، مسابقه‌ی پست اینستاگرامی(شامل تصویر و دل نوشته) برگزار می‌کند.

از شرکت‌کنندگان عزیز، تقاضامندیم آثار خود را ( که بصورت دل نوشته همراه با تصویری با مضمون اربعین حسینی «ع» است) برای صفحه انجمن اسلامی، ارسال کنند. می توانید درصورت باز بودن صفحه‌ی شخصی خود ، آدرس پیج اینستاگرام انجمن اسلامی را تگ کنید یا در تلگرام به آدرس mostaghel_ashrafi_admin@ ، تصویر را همراه با متن ارسال کنید.

دلنوشته و تصاویر شما در صفحه اینستاگرامی انجمن منتشر می شود و پست هایی که بیشترین لایک را کسب کند به عنوان برگزیده مسابقه انتخاب می شوند. و در پایان نیز به رسم یادبود به برگزیدگان، قاب فرش متبرک حرم مطهر رضوی، اهدا می گردد.

آدرس ما در اینستاگرام : mostaghel_ashrafi@

برای اطلاعات بیش تر می توانید با آیدی تلگرامی mostaghel_ashrafi_admin@ در ارتباط باشید .

View this post on Instagram

« #السلام_علیک_یا_ابا_عبدالله_الحسین » برای عاشقان حسینی و اندوه قلب‌های #جاماندگان: #انجمن_اسلامی_مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، مسابقه‌ی پست اینستاگرامی(شامل تصویر و دل نوشته ) برگزار می‌کند. از شرکت‌کنندگان عزیز، تقاضامندیم آثار خود(دل نوشته همراه با تصویری را با مضمون اربعین حسینی «ع» برای صفحه انجمن اسلامی، ارسال کنند. میتوانید درصورت باز بودن صفحه‌ی شخصی خود ، آدرس پیج اینستاگرام انجمن اسلامی را #تگ کنید یا در تلگرام به آدرس@mostaghel_sshrafi_admin ، تصویر را همراه با متن ارسال کنید. دلنوشته و تصاویر شما در صفحه اینستاگرامی انجمن منتشر میشود و به پست که بیشترین لایک را کسب کند به عنوان برگزیده مسابقه انتخاب میشوند. و در پایان نیز به رسم یادبود به برگزیدگان، قاب فرش متبرک حرم مطهر رضوی، اهدا می‌شود.

A post shared by mostaghel_ashrafi (@mostaghel_ashrafi) on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *