شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رویدادهای اخیر

پیام رهبری خطاب به جوانان فرانسه در پی توهین رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر اعظم(ص)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی نیز خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند. متن این پیام که به زبان فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، به شرح زیر است:
بسمه تعالی جوانان فرانسه !
از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟
سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟
سیدعلی خامنه‌ای
۷ آبان ۱۳۹۹

یادداشت:

آنچه که در این پیام مختصر بیان شد از خطابه تا کنایه ها همگی، آزادگان جهان را به تفکر وا می دارد تا بار دیگر خباثت استثمار و استعمار جهانی را بشناسند ؛ این پیام، تلنگری محکم به جهانیان است که هنوز پلیدی ها سردمداران ملل ها هستند و اصول به اصطلاح متحد بین المللی را یکی یکی زیر پا له می کنند

نکتۀ مهمی که ما جوانان انقلابی باید برای تقویت جبهۀ آزادگی در نظر بگیریم گسترش رسانۀ برحق است تا پیام های این چنینی از سوی رهبر انقلاب توسط آنان بایکت نشود.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل اظهارات توهین آمیز امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله را محکوم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *