پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رویدادهای اخیر
دوره آموزشی تشکیلاتی سابغات ویژه دانشجویان

دوره ی سابغات ، نام نویسی تا ۶ فروردین

دوره آموزشی تشکیلاتی سابِغات ویژه ی دانشجویان

این دوره در بستر فضای مجازی و پلتفرم اسکای روم برگزار می شود که علاقه مندان می توانند با تکمیل فرم ثبت نام در این دوره شرکت کنند.

زمان برگزاری دوره :

در سه روزِ ۷ ام ، ۹ ام و ۱۱ ام فروردین هر روز در بازه های زمانی ۱۳-۱۰ و ۱۹-۱۶ کلاس های دوره تشکیل می شوند.دوره آموزشی تشکیلاتی سابغات ویژه دانشجویان در فضای مجازی

 

محتوای دوره :

سواد رسانه ای | مدیریت و برنامه ریزی | اصول تشکیلات | جایگاه دانشجو در تمدن نوین اسلام | گفتمان انتخابات ۱۴۰۰ + اتاق گفتگوی دانشجویی با محوریت خانواده و جوان

ثبت نام در این دوره کاملا رایگان می باشد و در پایان گواهینامه ای برای حاضرین در جلسات تعلق می گیرد

ثبت نام :: کلیک کنید

روزها / ساعات۱۰-۱۳۱۶-۱۹
شنبه ۷ فروردیناخلاق و اصول تشکیلاتگفتمان های انتخابات ۱۴۰۰
دوشنبه ۹ فروردینجایگاه دانشجو در تمدن اسلامیمدیریت و برنامه ریزی فردی
چهارشنبه ۱۱ فروردینسواد رسانه ایانقلاب ، جوان و ازدواج

دانلود فایل ضبطی دوره :: کلیک کنید

رویکرد دوره :

سلام😊 ما در دوره سابغات سعی داریم یه زره برا خودمون درست کنیم . زره؟! بله زره ، در این روزگار برای در امان ماندن نیاز به زره داریم، سعی داریم به یاری خدا در این دوره به این سوالات پاسخ بدیم، خوشحال میشیم همراهمون باشی🙂

دانشجو و تمدن اسلامی: در این  جلسه سعی داریم به این سوالات پاسخ بدهیم

تمدن نوین اسلامی چیه؟ رسیدن به تمدن اسلامی چه ضرورتی دارد؟ آیا رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند مقدمه است؟

الان در حال حاضر در چه مرحله ای از این تمدن هستیم؟ و اصلا ما دانشجویان چه نقشی در رسیدن به تمدن اسلامی داریم؟ و چطور میتوانیم ایفای نقش کنیم؟!

تشکیلات و اخلاق تشکیلاتی:
تشکیلات چیه؟ آیا واقعا ما نیاز به تشکیلات داریم؟! تشکیلات چه کمکی میتواند به ما کند؟ و اصلا چه تشکیلاتی برای ما مناسبه؟! آیا هر تشکیلاتی به رشد ما کمک می کند ؟ هدف ما برای وارد شدن به تشکیلات چیه؟! و میخواهیم به کجا برسیم؟ اخلاق تشکیلاتی چیه؟ و لزوما چرا تشکیلات نیازمند اخلاقه؟

سواد رسانه:
دقت کردیم وجود ما را رسانه ها گرفته اند؟! و امروزه یه جورایی زندگی ما را دست گرفته اند؟! آیا این واقعا خوبه؟ و اصلا رسانه ها چه کمکی میتوانند به ما کنند ؟ و اصلا چرا به سواد در این موضوع یعنی رسانه نیاز داریم؟! آیا می دانیم که رهبر انقلاب می فرمایند: من اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی می شدم ! ” نکنه که در جنگ رسانه ها که علیه ما برنامه ریزی کرده اند بازنده میدان باشیم

انتخابات ۱۴۰۰:
داریم کم کم به موقعیت حساس و سرنوشت ساز انتخابات نزدیک میشیم،ما به عنوان جوان چه نقشی د رآینده ی خودمون ، کشورمون و ملتمون داریم؟ طبق فرمایش حضرت آقا نقش اصلی را جوانان دارند ” برای چی باید جوونا بیایند وسط میدون؟! و مشارکت و بصیرت ما چه کمکی میتونه به سرنوشت خودمون و در آینده به فرزندانمان بکنه؟! کسی که می خواهد رئیس جمهور کشورمون بشه چه خصوصیت هایی باید داشته باشه ؟ و چه خصوصیت هایی را اصلا نباید داشته باشه؟ و اصولا اصلح به چه کسی میگند؟

انقلاب جوان ازدواج:

بیش از ۴۰ ساله که از انقلاب میگذره، اصولا جوان در انقلاب چه نقشی داره و داشته و خواهد داشت؟! هدف جوان ما چی باید باشه؟

انقلاب چه کمکی تونسته به نسل جوون بکنه؟ و حالا ربط اینا به ازدواج چیه؟ و ازدواج جوانان چه کمکی به انقلاب ، جامعه میکنه؟

مدیریت و برنامه ریزی :

آیا با وضع کنونی از نظر اقتصادی و اجتماعی و… میتوان به ازدواج فکر کرد؟آیا واقعا میتونم از پس ازدواج بربیام؟ یا خیلی برای خودم تبدیل به غولش کردم؟ تاکید رهبرمون در این زمینه به چیه؟

تا حالا دقت کردین چه قدر تو این زمینه عقب هستیم؟ شاید خیلی از ما مدت ها باشه خواسته باشیم کاری را انجام بدیم ولی همیشه موکول میکنیم به آینده و متاسفانه موفق به انجام اون نمیشیم!مثلا بارها شده کاری میخوایم بکنیم و میگیم از شنبه🙂 ! حالا امسال که شنبه هم اول هفته بود و هم اول سال🙂 تو این کلاس به یاری خدا میخوایم یاد بگیریم که چطور میتونیم به این توانائی مدیریت برسیم و به زندگی از دیدگاه دیگه ای نگاه کنیم.

ثبت نام :: کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *