سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رویدادهای اخیر

دوره‌ی سابغات ، نام نویسی تا ۱۷ اردیبهشت

دوره آموزشی تشکیلاتی سابِغات ویژه ی دانشجویان

این دوره در بستر فضای مجازی و پلتفرم اسکای روم برگزار می شود که علاقه مندان می توانند با تکمیل فرم ثبت نام در این دوره شرکت کنند.

 

دوره آموزشی تشکیلاتی ویژه ی دانشجویان | سابغات

زمان برگزاری دوره :

طی ۵ روز از ۱۸ ام لغایت ۲۳ اردیبهشت ماه  هر روز مطابق زمانبندی زیر این دوره تشکیل می شود.

محتوای دوره :

سواد رسانه ای | مدیریت و برنامه ریزی فردی | اصول و اخلاق تشکیلات | اصول مطالبه گری حرفه‌ای | خودشناسی

ثبت نام در این دوره کاملا رایگان می باشد و در پایان گواهینامه ای برای حاضرین در جلسات تعلق می گیرد

ثبت نام :: کلیک کنید

دانلود فایل ضبطی دوره :: کلیک کنید

 


 

رویکرد دوره :

سلام😊 ما در دوره سابغات سعی داریم یه زره برا خودمون درست کنیم . زره؟! بله زره ، در این روزگار برای در امان ماندن نیاز به زره داریم، سعی داریم به یاری خدا در این دوره به این سوالات پاسخ بدیم، خوشحال میشیم همراهمون باشی🙂

 

اصول و اخلاق تشکیلاتی:

تشکیلات چیه؟ آیا واقعا ما نیاز به تشکیلات داریم؟! تشکیلات چه کمکی میتواند به ما کند؟ و اصلا چه تشکیلاتی برای ما مناسبه؟! آیا هر تشکیلاتی به رشد ما کمک می کند ؟ هدف ما برای وارد شدن به تشکیلات چیه؟! و میخواهیم به کجا برسیم؟ اخلاق تشکیلاتی چیه؟ و لزوما چرا تشکیلات نیازمند اخلاقه؟

سواد رسانه:

دقت کردیم وجود ما را رسانه ها گرفته اند؟! و امروزه یه جورایی زندگی ما را دست گرفته اند؟! آیا این واقعا خوبه؟ و اصلا رسانه ها چه کمکی میتوانند به ما کنند ؟ و اصلا چرا به سواد در این موضوع یعنی رسانه نیاز داریم؟! آیا می دانیم که رهبر انقلاب می فرمایند: من اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی می شدم ! ” نکنه که در جنگ رسانه ها که علیه ما برنامه ریزی کرده اند بازنده میدان باشیم

 

اصول مطالبه گری حرفه ای:

درحال بروزرسانی …

مدیریت و برنامه ریزی :

تا حالا دقت کردین چه قدر تو این زمینه عقب هستیم؟ شاید خیلی از ما مدت ها باشه خواسته باشیم کاری را انجام بدیم ولی همیشه موکول میکنیم به آینده و متاسفانه موفق به انجام اون نمیشیم!مثلا بارها شده کاری میخوایم بکنیم و میگیم از شنبه🙂 ! حالا امسال که شنبه هم اول هفته بود و هم اول سال🙂 تو این کلاس به یاری خدا میخوایم یاد بگیریم که چطور میتونیم به این توانائی مدیریت برسیم و به زندگی از دیدگاه دیگه ای نگاه کنیم.

خودشناسی : 

درحال بروزرسانی …

 

ثبت نام :: کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *