جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رویدادهای اخیر
بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه اشرفی اصفهانی به دنبال جنایت ایذه و اصفهان

صدای تجزیه، ترور، ویرانی به گوش می رسد

بیانیه ی انجمن اسلامی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در پی اقدام تروریستی چهارشنبه ۲۵ آبان (ایذه و اصفهان) :

بسم الله الرحمن الرحیم
﴿ یُخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یَخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا یَشْعُرُونَ ﴾ ﴿ فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ بِمَا کَانُوا یَکْذِبُونَ﴾ سوره بقره

در حرکتی بزدلانه و ناجوانمردانه ، عملیاتی تروریستی در دو شهر ایذه و اصفهان با به رگبار بستن مردم و نیروهای حافظ امنیت صورت گرفت، طی این جنایت چند تن از هموطنان مظلوم از جمله کودکی ۱۰ ساله به درجه رفیع شهادت رسیدند که باعث تأثر و تأسف عمیق ملت ایران گردید.

خون معصومانۀ کیان، آرشام و علی اصغر دستان آتش افروز را از آن دستکش مخملی در آورد، دستی که روزگاری در جنگ نرم به دنبال خلع عقاید و باورهای مقاومت از ملت ایران و تغییر رژیم در ایران بود در همین راستا طی این دو ماه جنگ شناختی را آغاز کرده جنگی که نشانۀ شکست دشمن در تحقق اهداف جنگ نرم است. همانا ملت ایران شاهد هستند که در جنگ کنونی نقشۀ شیطان بزرگ چیزی جز تجزیه و ویرانی برای تبار ایرانی نیست لذا تمام سعی و اهتمام خود را برآن داشته تا از ابزارهایی که اعتراضات را به ابتذال، حق طلبی را به خشونت طلبی و عدالت‌خواهی را به عداوت طلبی بدل نماید بهره جویند. در جنگ شناختی سکوهای مجازی متعلق به دشمن به عنوان یکی از ارکان اساسی بر آنند تا جای مظلوم و جلّاد عوض شود و هم چنین پیام غلطی را از ملت ایران به گوش افکار عمومی جهان مخابره کنند.
رکن دیگر جنگ شناختی همانند جنگ پیشین نیازمند جهلی است که باورهای ساخته و پرداخته شده را در میدان پیاده سازد ، شعار هایی را در بر دارد که هر انسان وارسته ای بالاخص بدنۀ نهضت اسلامی ایران آن را پذیرفته اند. این شعارها و خواسته ها به مثابۀ دستکشی جدید برای آن دستِ ویرانگر است. سردمداران، فریاد زن، زندگی، آزادی داده منتها صدای تجزیه، ترور، ویرانی به گوش می رسد.

اقدام تروریستی اخیر بخشی از جنگ شناختی و در راستای تأمین خوراک مجازی برای زنده نگه داشتن این حرکت منفعلانۀ دشمن است ، صدای نالۀ کدخدا از گلوله های اسلحه هایی که به گفته ی بولتونِ جنایتکار به ایران روانه شده است شنیده می شود گویی رژیم متجاوز آمریکا متوجه شده است که دیگر دهکدۀ جهانی رسماً متعلق به او نیست.
همانگونه که فزونی شدت تحریم ها در خرداد ۱۳۸۹ إنتقامِ شکست فتنۀ سال ۸۸ قلمداد شد امروز نیز کشتار مردم بیگناه و ناامن سازی ایران تنها چارۀ دشمن در مواجهه با شکست اخیر است و إن شاالله در همین فَقَره نیز ما جوانان، مستحکم در برابرشان می ایستیم و به امید ایرانی آباد و عاری از ظلم و استثمار مقاومت می نماییم.

هم‌اینک ما، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی لازم دانستیم خطاب به مردم فهیم ایران یادآور شویم حماسه ی ۲۵ آبان سال ۶۱ که در شهر اصفهان با تشییع ۳۷۰ تن شهید بر دوش مردم آزادی خواه همراه شد و جوشش ۱۳ آبان ۱۴۰۱ چهرۀ حقیقی مردم را عیان ساخته لکن خطای محاسباتی عده ای -تحت تأثیر القائات کذب- موجب گشته در فضای مجازی چهرۀ مردم را آنگونه که منافع خودشان اقتضا می کند به نمایش گذارند درحالی که مردم ایران واقف به حل مشکلات در داخل هستند و آگاهانه صفِّ اعتراض مدنی را از آشوب جدا می کنند.
جنس اعتراض مردم ایران مشتمل از حرکتی روبه جلو می باشد از این رو هرگونه آشوب و اغتشاشی که فضا را مساعد برای تروریست ها بنماید از منظر مردم ایران تقبیح شده است. مردم ایران به خوبی جیره خواران سعودی – صهیونیستی را که منافعشان در جنگ داخلی ایران است می شناسند و نقشۀ شوم تفرقه افکنی آن ها را خنثی ساخته اند.

از این رو وقت آن است دست به دست هم داده و با جهاد تبیین در هر جایگاهی که هستیم اذهانِ مسخ شده را دریابیم ، شعار های توخالی را بشکنیم و شعار حقیقی و وعده داده شدۀ مقاومت در برابر ظلم را با مطالبۀ آگاهانه جهت تقویت ایران عزیز فریاد زنیم.

در پایان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی (ره) ضمن محکوم نمودن روایت کذبِ برخاسته از حلقوم حامیان تروریست، خواستار برخورد قاطع با مسببان اصلی جنایت ۲۵ آبان ۱۴۰۱ بوده و این جنایت تروریستی را به جِد محکوم و واقعه‌ی دردناک پیش آمده را محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، خدمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عموم ملت بزرگ ایران و خانواده‌های این شهدای عزیز، تسلیت عرض می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *