رویدادهای اخیر
جوانان غزه پرچم جهاد سنوار را خواهند افراشت

جوانان غزه پرچم جهاد سنوار را خواهند افراشت

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ
سوره آل عمران – آیه‌ی ۱۶۹

شهادت افتخار آمیز و رشک‌برانگیز شهید یحیی سنوار مجاهد بزرگ، آزاده قهرمان و فرمانده در میدان، رهبرجهادی و حماسه‌ساز جنبش سرافراز حماس برگی زرّین، در جهاد ضداستکباری رزمندگان جبهه مقاومت در پهنه جغرافیای مقاومت خصوصا ملت تاریخ ساز فلسطین را به حضرت صاحب‌الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ملت ایران و امت اسلامی تبریک و تسلیت میگوییم.

صهیونیست‌های درمانده با زهم بر حسب حماقت ذاتی و همیشگی‌شان و هم به جهت استیصال و درماندگی‌شان در برابر طوفان مقاومت و مبارزه بی‌امانِ یکساله‌ی جبهه مقاومت، دست به احمقانه‌ترین اقدامات می زند ولی با شهادت این مجاهد بزرگ و انتشار تصاویر آن، نمادی جاودانه و ماندگار از یک قهرمان بزرگ اسلامی را در قاب نگاه جهانیان خصوصاً نسل‌های جوان تا همیشه تاریخ، قرار دادند.

اگر چه یحیای شهید، در آسمان درخشان مقاومت اسلامی، مانند ستاره‌ای درخشان غروب کرد اما بی‌تردید نور پیام و تلالو جهادش با طلوع ستارگان درخشان‌تری، این سپهر خونبار را روشن‌تر خواهند ساخت و چشم آمریکا و سگ هار او را کور خواهد کرد.

جوانان قهرمان غزه و جبهه مقاومت پرچم جهاد او را برخواهند افراشت و به همراه سایر مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی، فلسطین مبارک و مسجد الاقصی عزیز را از لوث وجود صهیونیست‌های خبیث پاک خواهند کرد ان شاالله.

و من الله توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *