سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
رویدادهای اخیر
خضریان مشروط قانع شد ، مجلس دو هفته فرصت برای تعیین وضعیت قیمت گندم داد

خضریان مشروط قانع شد ، مجلس دو هفته فرصت برای تعیین وضعیت قیمت گندم به وزیر داد

چهارشنبه بود که علی خضریان،نمایندۀ مجلس تهران, ( که از ادوار انجمن اسلامی دانشجویان مستقل هست) در نشست علنی مجلس شورای اسلامی پس از استماع سخنان کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی از صحبت‌های وی درخصوص سوال ملیِ علت حذف ردیف اعتباری خودکفایی گندم از سال ۹۴ تاکنون و انحصار واردات گندم برای افراد خاص چیست؟ به صورت مشروط قانع شد.

در ادامه افزود: اگر وزیر جهاد کشاورزی و معاونان پاسخگوی وضع نابسامان بازار تا دو هفته دیگر نباشند، استیضاح وی را در آینده نزدیک رقم خواهیم زد.

خضریان بیان داشت : «اگر وزیر جهاد کشاورزی عالماً با اعلام آمار و ادعای خلاف واقع به مسئولین نظام، مجلس و مردم دروغ بگوید شایستۀ وزارت در نظام جمهوری اسلامی نیست . آقای وزیر با توجه به اینکه فرمودید این صحبت ها را قبول دارید بنده و نمایندگان مجلس دو هفته به شما فرصت می دهیم یا زمینه ی رفع مشکلات کود فسفاته و همۀ موارد دیگر را فراهم می کنید و معاونان شما و شخص شما در کمیسیون کشاورزی پاسخ گوی این وضع نابسامان بازار خواهید بود و درغیر اینصورت بنده و کمیسیون کشاورزی و این نمایندگان مطمئن باشید استیضاح شما را رقم خواهیم زد. آقای وزیر اگر اختیار ندارید یک روز هم بر صندلی خودتان ننشینید و استعفای خودتون را زود تر تقدیم کنید.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *