جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رویدادهای اخیر

نامه‌ به دکتر روحانی در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی دکتر فخری زاده

نامه‌ی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران ،حسن روحانی، در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی ، دکتر محسن فخری زاده

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست جمهوری اسلامی ایران

با سلام

در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور به‌دست مزدوران جنایتکار ، ملّت ایران کاملاً متوجه خباثت و بدعهدی آمریکا و وابستگان آن شده اند، البته که داغ شهادت سردار عزیزمان فراموش نشده و نخواهد شد.

 در خاطر شما و ملّت ایران هست که مستکبرین چگونه دلایل تحریم های ظالمانه و وحشی‌گری های خود را فناوری هسته‌ای و توان موشکی ایران ذکر می‌کردند و چه ناجوانمردانه دانشمندان هسته‌ای کشورمان را ترور ، به شهادت رساندند و دیدیم که حتی بعد از تلاش های تیم مذاکره کننده و عمل نمودن به تمام معاهدات بازهم به خباثت های خود ادامه می‌دهند که این دال بر غیر قابل اعتماد بودن است ، هدف اصلی آن‌ها جلوگیری از پیشرفت و قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی ایران  می باشد. بنابراین امید به ادامه مذاکرات نتیجه ای جز عقب ماندن و معطل گذاشتن مسائل کشور در پی نخواهد داشت.

با این که آنها مطمئن به تعهد ایران نسبت به قراردادها هستند مکرراً بازرسی های خود را از برنامه هسته‌ای ایران افزایش می دهند ، درحالی که شاهد آن هستیم که این مسئله منجر به آگاهی آنها از میزان پیشرفت و شناسایی افراد مؤثر در این عرصه می شود، در نتیجه ما خواهان اقدامات مناسب و قاطع ،جهت توقف ادامۀ هرگونه بازرسی آژانس بین المللی هستیم .

ضمنا دانشجویان سراسر کشور رسیدگی‌های حقوقی در مراجع ذیصلاح بین المللی و برخوردی قاطع با آمران و عاملان این امر شنیع را از کلیه مسئولین مربوطه خواستار هستند.

و بدانید که اگر همچنان موضع منفعلانه در عرصه دیپلماسی را ادامه دهیم ، باز هم شاهد جنایت های تروریستی نظام سلطه خواهیم بود.

و من الله توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *