شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رویدادهای اخیر
بیانیه انجمن های اسلامی دانشجویان سطح شهر اصفهان

محکومیت اقدام تروریستی اسرائیل

به دنبال حمله وقیحانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان معمدانی و کشتار حداقل ۳۰۰ تن از مردم فلسطین؛ جمعی از دانشجویان انجمن های اسلامی مستقل دانشگاه های شهر اصفهان بیانیه ای صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مَنْ اَظْلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِأیٰتِ رَبِّه ثُمَّ اَعْرَضَ عَنْها إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمون»
«کیست ستمکارتر از کسی که به وسیلۀ آیات پروردگارش پند داده شود، سپس [با این حال] از آن آیات روى بگرداند؟ بی‌گمان، ما از گنهکاران انتقام خواهیم گرفت.»

بشنوید ای امت مسلمان
اکنون که صدای موشک می شکافد و تا عمق جان می سوزاند و زخم های کهنه ای که دهان باز میکند، فریاد می زند از سر مظلومیت، از بغض و کینهٔ هفتاد سالهٔ این وحوش کودک کش صهیونیست، از سکوت میلیون ها چشم نظاره گر، از وجدان های خاموش و انسانیت مرده.
و چه دولت هایی که با وتوی خونین، وقیحانه و آشکارا حمایت خود را ابراز می دارند و چه آنان که با سکوت ننگین خود مهر تایید بر این اعمال شنیع می زنند، تفاوتی با یزیدیان غاصب ندارند.
اشغالگرانی که پس از عملیات شکوهمندانهٔ طوفان الاقصی، با عملیات های ناجوانمردانه‌ و دریغ آب و غذا از غیرنظامیان، روی پلید و خبیث خود را به همه نشان دادند.
و این عَلَم دانشجویان مسلمان است که این شعار را طنین انداز می کند که علم، مسئولیت آفرین است…
ما دانشجویان انجمن های اسلامی مستقل دانشگاه های شهر اصفهان ضمن محکومیت این اقدام تروریستی اعلام می داریم که در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار ایستادگی کرده و تا فتح قدس به مبارزه ادامه خواهیم داد.

#و_این_آغاز_پایان_است
۲۶ مهر ۱۴۰۲

دفاتر امضا کننده:
-انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی
-انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اصفهان
-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان
-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *