سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رویدادهای اخیر
بیانیه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید

بیانیه انجمن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَىٰ بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَکِّرْهُم بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِّکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ
همانا موسی را همراه معجزاتی به سوی مردم فرستادیم و به او گفتیم قومت را از تاریکی ها به سوی نور خارج ساز و روز های نزول قهر یا لطف خدا را به آنان یادآوری کن همانا در این یادآوری برای کسانی که صبر و مقاومت و سپاس فراوان داشته باشند نشانه هاییست از قدرت الهی است.(ابراهیم /آیه ۵)

همه می‌توانند ببینند که دشمن امروز هم در تلاش است که دانشگاه را از صراط مستقیم علم و دین و روحیّه‌ی انقلابی منصرف کند. بزرگترین مسئولیت در مقابله با توطئه دشمنان، بر دوش خود دانشگاهیان عزیز چه اساتید و چه دانشجویان است.

(رهبر معظم انقلاب اسلامی)

شروع سال تحصیلی که نوید آور خنکای دلنشین علم ودانش در محیط دانشگاهی و دانش آموزیست ومقارن است با هفته دفاع مقدس ،آغاز روزگار علم آموزی ونائل آمدن به مقام شامخ “دانشجویی” است مقامی که علاوه بر سیر سلوک دادن آدمی درعالم علم،اورا به دغدغه هایی می آرایدکه فراتراززمین می باشد.نظیر این دغدغه ها را میتوان در وصیت نامه دانشجویان شهیدی پیدا نمود که قدم نهادن جای پایشان افتخاریست برای دانشجویان امروز وفردا. حرکت در مسیر این بزرگان می تواند مسیر سعادت را به هر انسان جوینده ای نشان دهد استفاده کردن از این ذخایر ارزشمند مستلزم تهذیب نفس ومطالعه وپرورش روح انقلابی گری است.

باتبریک مجدد آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان گرانقدر وگرامیداشت هفته دفـاع مقدس بیان نکاتی رابرخودلازم می دانیم:
ایجاد نشاط وتزریق امید در دانشگاه از وظایف اصلی تشکل های دانشجویی دانشگاه در سال تحصیلی پیش رو می باشد
مسئولین دانشگاه همانند گذشته و باتوجه به شرایط به وجود آمده به جهت شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور عزیزمان باید تمام سعی خودشان را در جهت فراهم نمودن امکانات آموزش مجازی را برای دانشجویان بنمایند وهرچه سریع تر مشکلاتی که وجود دارد را حل وفصل نمایند.
اکنون در آغاز چهلمین سال ورود به هفته دفاع مقدس با قلبی مالامال از خشم و کینه از دشمنان جمهوری اسلامی که کمتر از یک سال است عزیز ترین یادگار آن دوران را از ما گرفتند. یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی میداریم و با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیعت میکنیم زیرا که امروز خود را از هر لحاظ به آن شهدای عزیز گرانقدر که حتی بند پوتین خود را از بیت مال میدانستند ونه عده ای که به بیت المال مسلمین خیانت کرده و باعث ضربه به نظام اسلامی می گردنند نزدیک تر میبینم و الگو هایی همچون شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی را به چشم خود دیده ایم وامثال این بزرگواران را الگو و سرمشق خود قرار میدهیم.
دشمن بداند که گرفتن انتقام شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی قطعی است و به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد و تمام کسانی که در شهادت ایشان نقشی داشته اند به سزای اعمال خودشان خواهند رسید.
در شرایطی که استکبار جهانی، نا امید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است، ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با تأسی به روز‌های سخت دفاع مقدس و با الهام گرفتن از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا، می‌توانند با ایستادگی و مقاومت، نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهانخوار را به یأس و شکست تبدیل کنند.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی(ره) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیعت مجدد خود را با، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام داشته و پیروی از آرمان مقدس شهدا، جانبازان و رزمندگان در دفاع از اسلام، قرآن و ولایت را وظیفه همیشگی خود می‌داند و اقتدار و عظمت روزافزون نیرو‌های مسلح کشور، صلابت و بزرگی ایرانیان را از خداوند متعال خواستار است.»
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

#انجمن_اسلامی_دانشجویان_مستقل_دانشگاه_شهیداشرفی_اصفهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *